Ett nytt kapitel

2014- 
Detta året har verkligen varit piss, kasst och helt värdelöst! Men även unikt, magiskt och helt fantastiskt!
Har fått vara både lycklig och olycklig.
Man lär sig efter sina misstag, har jag fått lära mig.
Jag har tagit studenten och fått gå in i arbetslivet. Studenten var helt underbar, bästa på hela året!
Har även fått åka på en helt fantastisk resa med min bästa vän till ayia napa, en resa vi aldrig glömmer.
Har fått vara med om verkligen allt.

Träffat nya människor och både fått skratta, gråta, krossat hjärta, kärlek och hat.

Jag älskar min underbara familj och jag är så glad att jag fått träffat en helt underbar kille; Simon, du tar hand om mig och jag får ont i hjärtat så mycket som jag tycker om dig. 






Kommentarer
Anonym säger:

Jag älskar dig Marica så otroligt mycket att inte ord kan beskriva det! / Din älskade bajsnisse <3

2015-01-04 | 05:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback