Mitt liv suger

Att man kan bli så knivad hårt i bröstet igen förstår jag inte, fan va.. Jag vet inte.. Chockad helt enkelt. Jag har verkligen bestämt mig nu att jag inte ska träffa små pojkar längre iaf; dem vet inte vem dem är än. 

Blir så jävla trött på allt, jävla svinigt, äckligt, vidrigt. Jävla!!!!! 
Herregud Simon, du kunde fan bara sagt nått direkt eller aldrig träffat mig helt ärligt. Fan va äcklad jag är.

Jag är inte ledsen som tur är. Jag har mest ont i magen och huvudet snurrar. Jag önskade verkligen när jag vaknade att allt var bara en mardröm, allt du sagt var bara någon som fanns i mardrömmen.

Hoppas nån gång i framtiden att du och jag kan vara vänner. Men inte nu, för nu mår jag illa för det du gjort.




Kommentarer
Anonym säger:

Visste det hela tiden

Svar: Va?
Marica Fagerlund

2015-01-04 | 18:39:16
Anonym säger:

Karma

2015-01-09 | 10:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback