Tanke

Kan människor förändras?
Vissa människor gör det, iaf på "utsidan". Man kan ju nästan säga att det verkar som personen är annorlunda men i själva verket så är det bara personen själv som försöker att bli nån/något som hon/han inte egentligen är eller någonsin kan bli.

Fast är det så? Jag känner ju att jag själv har förändrats, på bara några månader så ser jag livet ur en annan synvinkel, det känns nästan som att det finns stadjer där människan förändras som mest. Min stadie är tonåren; jag är 20år om ca 4 månader, vilket innebär att jag går ifrån tonåren och blir en "annan" människa. 
Jag känner mig vuxen och jag lär mig hela tiden vad livet har att ge.
Jag har under dessa senaste månaderna lärt mig, vad jag gjorde fel innan, det gör jag rätt idag. Om 1år så ser jag tillbaka och kanske då ser jag mina fel jag gör idag och gör dem rätt då. Man lär sig med tiden och jag är glad över att vara den jag är idag. 
Livet har så mycket att ge och jag vill ge livet lika mycket tillbaka ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback